Alle priser på hjemmesiden er inklusive 25% moms.
Der tages forbehold for fejl og prisændringer.
Betaling kan foregå med Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard eller via PayPal.
Øristeriet effektuerer betalingen, når varerne er afsendt. For abonnementsordninger effektueres betaling d. 1. i hver måned.
Tegner du et abonnement hos Øristeriet accepterer du at vi løbende trækker betaling for de bestilte varer. For abonnementsordninger fremsendes et login til Øristeriets kundeportal. Du kan her stoppe dit abonnement til hver en tid. Stopper du dit abonnement slettes dine betalingskort oplysninger. Du kan også slette dit betalingskort fra vores kundeportal manuelt. Er dit betalingskort udløbet el. blevet spærret, vil du modtage en email fra os med instruktioner om hvordan du kan opdatere dine oplysninger.
Ordrebekræftelse og faktura fremsendes pr. email i samme øjeblik din bestilling er gennemført.
Leveringtid er op til 4 hverdag. Din kaffe afsendes samme dag som den er blevet ristet, men der er 1-3 dages ekspeditionstid fra vi modtager din ordre til vi rister kaffen. Abonnementsordrer udsendes d. 1.-4. i måneden.
Privatpakker sendes uden omdeling eller med omdeling efter eget valg. Erhvervspakker sendes med omdeling. Pakker sendes med GLS.
Vægt | Pris |
0 - 5 kg. | 48,00 |
5 -10 kg. | 58,00 |
10 - 20 kg. | 75,00 |
20 - 30kg. | 100,00 |
> 30 kg. | Kontakt os |
Vi hører altid gerne fra dig, hvis der noget, du synes, vi kan gøre bedre.
Har du reklamationer til din levering, kan vi kontaktes på kundeservice@oeristeriet.dk eller på tlf. 3159 2900.
Reklamationer vedr. kaffe og te skal foretages samme dag, du modtager pakken. Der ydes ingen fortrydelsesret ved salg af fødevarer (kaffe).
For andre varer end fødevarer ydes 14 dages returret og 2 år reklamationsret. Du skal meddele Øristeriet at du fortryder købet senest 14 dage efter modtagelse, og sende den retur senest 14 dage derefter.
Returneres varen i samme stand som ved modtagelse, ny og ubrugt, inkl. original emballage refunderes det fulde beløb du har betalt ved bestilling. Såfremt varen ikke er i samme stand som ved modtagelsen modregnes en skønnet værdiforringelse. Du skal selv betale forsendelsesomkostninger ved returnering af varer ved fortrydelse.
Rabatkoder og andre afslag i pris kan bruges således at der kan bruges én rabatkode pr. køb. Rabatkoder og andre afslag i pris kan ikke lægges sammen for at opnå yderligere rabat.
Du skal skriftligt gøre opmærksom på at du ønsker at returnere en vare senest 14 dage efter modtagelse. Skriv til os på kundeservice@oeristeriet.dk.
Du skal fremsende varen senest 14 dage senere. Forsendelseomkostninger refunderes ikke.
Kundeservice
Skriv til os på kundeservice@oeristeriet.dk eller ring på telefon 3159 2900